HTML

Kipróbáltam,elmondom milyen!

Megosztom veletek a kozmetikumok világában tett kalandozásaimat. Kíméletlen kritika vagy esztelen dicséret:D

Friss topikok

Utolsó kommentek

Archívum

Köszöntő!

2010.10.20. 20:34 csipkerózsa

Már régóta ért bennem a gondolat. Nagyon lelkes kozmetikushasználó vagyok, még lelkesebb kísérletező. Szeretem az újdonságokat, nagyon-nagyon jónak kell lennie egy terméknek, hogy én márkahűvé válljak.
Sokszor teljesen tanácstalan vagyok, bedőljek-e egy termék jó nevének, hízelkedő leírásának, annak, h kedvenc magazinjaimban ajánlgatják. Ilyenkor jönne jól, ha megtudnám mások tapasztalatait:) Na ez a blog pont azért jött létre, hasonló helyzetben lévőknek:)

 

Az elkövetkezőkben általan kipróbált termékek bemutatásával találkozhattok.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiprobaltamelmondom.blog.hu/api/trackback/id/tr912387019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása